خيلي تنها خيلي تنها .

خيلي تنها

اين مقالات قديمي چه مشكلاتي ايجاد مي كنند؟

اين مقالات قديمي چه مشكلاتي ايجاد مي كنند؟

توجه بيش از حد مديران وب به ميزان مقالات توليد شده ، فقط مزارع توليد محتوا را ايجاد مي كند و از كيفيت محتواي توليدي غفلت مي ورزد. اگر از نظر فني به اين موضوع نگاه كنيم ، از بين بردن مقالات قديمي و بي فايده مي تواند Google Crawl Budget عملكرد بهتري در صفحات وب شما داشته باشد.

ما در آكادمي seoedu به طور مرتب در حال به روز رساني مطالب قديمي وبسايت هستيم و متوجه رشد عجيب در موضوع ورودي هاي خود از گوگل در سرچ كنسول seoedu شده ايم.

برگرديم به مثال گلخانه. اگر هزاران گياه و علف هرز در گلخانه خود ايجاد كنيد ، در نتيجه انرژي كمتري براي رسيدن به گياهان اصلي و مهم ايجاد مي شود. در واقع علف هاي هرز از انرژي موجود در خاك تغذيه مي كنند و باعث مي شوند گياهان اصلي تغذيه خوبي نداشته باشند و اين به معناي اتلاف انرژي است.

 

مدت زماني كه رباتهاي خزنده در وب سايت شما مقالات توليد شده را بررسي مي كنند محدود است و اين زمان نبايد صرف مرور مقالات قديمي و بي فايده در وب سايت شما شود.

 

از طرف ديگر ، محتواي مقالات شما نشان دهنده برند شماست. بهبود كيفيت مقالات قابليت اطمينان و ارزش شما را در ذهن مخاطبان خود افزايش مي دهد. محتواي وب سايت شما بايد براي مخاطبان شما ارزش ايجاد كند و اين تنها با بهينه سازي و مراقبت مداوم از محتواي توليد شده قابل انجام است.

 

اگر مي دانيد كه يك وبلاگ چقدر مي تواند براي سئو سايت شما ارزشمند باشد ، در اينجا چند نكته براي كمك به شما در استفاده بيشتر از آن آورده شده است.

مقالات قديمي چه تاثيري در سئو سايت دارند؟

در آغاز قرن بيست و يكم ، برخي از شركتهاي قدرتمند و شناخته شده دريافتند كه ارائه مقالات تخصصي و ايجاد محتواي ارزشمند حلقه مفقوده در بازاريابي آنلاين است ، كه مي تواند تعداد زيادي از كاربران را به صفحه اصلي و صفحات اصلي هدايت كند و منجر به ايجاد اطلاعات بيشتر شود. فروش محصول و خدمت شما.

Seoedu برند برتر در حوزه آموزش سئو

برخي از مشاغل همچنين وبلاگ ها را فرصت خوبي براي كسب درآمد از تبليغات مي دانند.

 

متأسفانه ، اولين تلاش ها براي ايجاد يك وبلاگ بسيار مهيج نبود. هنگام ايجاد محتواي اين وبلاگ ها ، هيچ توجهي به كيفيت و جذابيت نمي شود. وبلاگهاي بسياري از شركتها فقط ليستي از متون بود و در مقالات آنها به اصول بازاريابي محتوا توجه نمي شد.

با مقالات قديمي كه هنوز هم ارزشمند هستند چه كنيم؟

با پاسخ دادن به 5 سوال بالا درباره سرنوشت مقالات قديمي تصميم بگيريد. مقالاتي كه بايد حذف شوند مي توانند با 301 تغيير مسير به مهمترين مقاله يا صفحه اصلي وب سايت شما هدايت شوند.

 

هنگامي كه مقالات قديمي با ارزش را از مقالات بي فايده جدا كرديد ، بايد براي استفاده از ارزش آن مقالات اقدام كنيد. به روزرساني ، افزايش اطلاعات در مقاله ها و بهبود نوشتن و ظاهر مواردي است كه بايد در دستور كار قرار گيرد.

1- بهبود كيفيت و ساختار مطالب

 

براي مبتديان بهتر است اين مقالات را از نظر نوشتاري تغيير دهيد. مقالات بايد بيان خوبي داشته باشند و به ساده ترين شكل ممكن با كاربر ارتباط برقرار كنند.

 

مرحله بعدي رعايت اصول سئو و توليد محتوا در مقاله است. بررسي و قرار دادن پيوندهاي داخلي مناسب ، تصاوير جايگزين متن و نمودارهاي برچسب گذاري از جمله موارد مهمي است كه بايد انجام دهيد.

 

مرحله سوم بهبود ظاهر است. افزودن تصاوير و فيلم هاي جذاب يا استفاده از نقاط پيچ و مهره براي بهبود شكل ظاهري مقالات يكي از مهمترين كارهايي است كه مي توان در مقالات قديمي انجام داد.

 

2- به روزرساني و افزودن اطلاعات

 

مقالاتي كه محتواي به روز و ارزشمندي ارائه نمي دهند براي مخاطبان شما خوب نيستند. اما برخي از مقاله ها پتانسيل بالايي براي به روزرساني و كسب موقعيت دارند. يكي از راه هاي برگرداندن مقالات قديمي به مقالات ارزشمند ، به روزرساني اطلاعات آنها است. طبق آمار منتشر شده ، وبلاگ هايي كه پست هاي قديمي را به روز مي كنند تا 74 فرصت براي افزايش تعداد بازديد كنندگان دارند.

 

افزودن اطلاعات روش ديگري براي غني سازي مقالات قديمي است. اطلاعات جديد دريافت شده ، قوانين تغيير يافته يا قوانين جديد اضافه شده ، رويدادهاي جديد و مواردي از اين دست موضوعاتي هستند كه مي توانند به شما كمك كنند اطلاعات ارزشمندي را به مقالات قديمي اضافه كنيد.

 

3- بازنشر مطالب در شبكه هاي اجتماعي

 

اگر وقت و هزينه خود را صرف بهبود و توليد محتوا مي كنيد ، بهتر است محصول نهايي را به روش بهتري به مخاطبان خود ارائه دهيد. براي اين كار پيشنهاد مي كنيم با تغيير تاريخ انتشار ، مطالب به روز شده را در شبكه هاي اجتماعي وارد كرده و در بالاي مقالات يا حتي در صفحه اصلي سايت به كاربران نشان دهيد.

آخرين مرحله پيگيري نتايج است

هر زمان كه مأموريت خود براي حذف يا به روزرساني مقالات قديمي به پايان رسيد ، بايد آخرين مرحله را انجام دهيد. در حقيقت ، آخرين مرحله پيگيري نتايج كار و تأثير تغييراتي است كه ايجاد كرده ايد.

 

كنسول جستجوي Google به شما كمك مي كند تا آمار را مقايسه كنيد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۹:۴۵ توسط:صمن موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :